تولید محتوا

عادت های بد در نوشتن محتوا و نحوه غلبه بر آنها

در حالی که هر کسی تمایلات خاص خود را دارد، قطعاً عادت های بد در نوشتن محتوا وجود دارد که بیشتر ما می توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم. بیایید نگاهی به نحوه غلبه بر آنها بیندازیم.

چه با مشتریان در سطح سازمانی کار کنید و چه با فروشگاه‌های تخصصی محلی، بازاریابی محتوا می‌تواند ابزاری قدرتمند برای گسترش آگاهی از نام تجاری شود.

اگر یک چیز در مورد بازی بازاریابی محتوا درست باشد، این است که هرگز به شما استراحت نمی دهد. مهم نیست که روی چند مشتری کار می کنید، برای چه صنعتی می نویسید، یا چه نوع استراتژی محتوای مبتنی بر سئو را دنبال می کنید، همیشه چیزهای بیشتری برای نوشتن وجود دارد.

مطابقت با تقاضای بالا و ارائه مداوم مواد سطح بالا آسان تر از انجام دادن است. نه تنها باید جلو بروید و به تولید محتوای تازه ادامه دهید، بلکه باید اطمینان حاصل کنید که نوشتار شما در طول مسیر آسیب نبیند.

عادت های بد در نوشتن محتوا

استفاده بیش از حد از علامت تعجب!

عادت های بد در نوشتن محتوا

استفاده بیش از حد از علامت تعجب ممکن است گناه اصلی کپی رایتینگ باشد.

استفاده بیش از حد از علامت تعجب نه تنها کاملا احمقانه به نظر می رسد، بلکه در واقع اعتبار را از آنچه می گویید می گیرد. استفاده نادرست از علامت تعجب به قدری رایج شده است که ما اکنون تمایل داریم آنها را به طور کامل تنظیم کنیم – اگر نیمی از جمله های خود را با آنها تمام کنید اصلا عالی نیست.

علامت تعجب باید برای واقعاً هیجان‌انگیزترین، پیشگامانه‌ترین و تعجب برانگیزترین نکاتی باشد که باید بیان کنید. یک بازاریاب محتوای خوب باید بتواند از خلاقیت استفاده کند تا راهی برای تأکید بر برخی چیزها بدون زدن علامت تعجب در انتهای آنها بیابد.

به یاد داشته باشید اگر همه چیز ارزش یک علامت تعجب را داشته باشد، هیچ چیز جذاب نیست.

اهمال کاری

بعداً این بخش را خواهم نوشت! به تعویق انداختن مکرر و طولانی مدت، تأثیر منفی قابل توجهی روی کار شما می‌گذارد. وقتی کار را به تعویق می اندازید، زمانی را از دست می دهید که می توانستید برای اصلاح و بهبود کار خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید، زمان با ارزش ترین دارایی شماست.

در حالی که برخی اهمال‌کاری‌ها می‌تواند مفید باشد، اما این بدان معنا نیست که باید به خودتان دروغ بگویید و تمام کارهای خود را به تعویق بیندازید چون باور دارید «در شرایط فشار بهتر کار می‌کنید». اگر در تلاش برای شروع هستید، به یاد داشته باشید که فقط شروع کارتان نیمی از کار است.

هنگامی که این کار را انجام دادید، آن را ذره ذره در دست بگیرید تا زمانی که آن را کامل کنید.

نوشتن به خاطر پر کردن تعداد کلمات

نوشتن به خاطر پر کردن تعداد کلمات

شما برای زمان تحت فشار هستید و ناگهان متوجه می‌شوید که بی‌هدف تایپ می‌کنید فقط برای اینکه تعداد کلمات مورد توافق خود را به دست آورید. این کار به دلایل زیادی مشکل ساز است.

مشکل اصلی نوشتن برای تعداد کلمات این است که بسیاری از آنچه می نویسید احتمالاً برای خواننده ارزش واقعی نخواهد داشت. اگر متوجه شدید که به این دلیل می نویسید، جلوی خودتان را بگیرید و یک قدم به عقب بردارید. آنچه نوشتید را بخوانید و در نظر بگیرید که آیا ارزش افزوده دارد یا خیر.

لحظه‌ای که خواننده احساس کند وقت خود را تلف می‌کند، از صفحه خارج می‌شود. مراقب باشید و مطمئن شوید که همیشه 100٪ هنگام نوشتن حضور دارید.

تکرار بارها و بارها کلمات مشابه

تفاوت زیادی بین چند بار استفاده از یک صفت در یک وبلاگ طولانی و سه بار استفاده از آن فقط در پاراگراف مقدمه وجود دارد. می توانید شرط بندی کنید که خوانندگان شما نیز متوجه آن خواهند شد.

اولین قدم برای اینکه خود را درگیر تکرار نکنید این است که هنگام نوشتن کوشا باشید. به این ترتیب، می توانید در لحظه خلاق باشید و از عبارات مختلف برای بیان آنچه در ابتدا منظورتان بود استفاده کنید.

سرقت محتوا از وب سایت های دیگر

در نوشتن محتوا، یکی از بدترین کارهایی که می توانید انجام دهید، سرقت ادبی از کار دیگران است. این کار نه تنها غیراخلاقی است، بلکه مانع از رتبه‌بندی کسب‌وکار شما در پلتفرم‌های جستجو می‌شود و ممکن است شما را با مشکل قانونی مواجه کند.  زمانی که چندین سایت از محتوای یکسانی استفاده می کنند، موتورهای جستجو این عمل را با کاهش رتبه سئو برای صفحات تکراری جریمه می کنند، به این معنی که ترافیک کمتری به سایت شما وارد می شود.

اگر یک شخص یا کسب و کار به سرقت ادبی متهم شود، ممکن است با مجازات های شدیدتری مانند شکایت قضایی مواجه شود. این کار یک روش بد رایج برای نوشتن وبلاگ است که بخش‌های کامل کتاب‌های الکترونیکی، وبلاگ‌ها یا متن‌های دیگر را کپی کرده و آن‌ها را به عنوان محتوای اصلی میفروشند. هر شرکت یا کارشناس سئو معتبری که برای کمک به افزایش رتبه خود استخدام می کنید، باید ابزارهای سئو را داشته باشد و هر محتوای دزدیده شده را از بین ببرد.

استفاده از کلمات کلیدی اشتباه

استفاده از کلمات کلیدی اشتباه

کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که افراد هنگام جستجوی اطلاعات آنلاین از آنها استفاده می کنند. اگر از کلمات کلیدی اشتباهی برای شرکت، محصول یا خدماتی که می‌خواهید تبلیغ کنید استفاده کنید، محتوای شما کمتر در نتایج جستجو ظاهر می‌شود و خوانندگان بالقوه هرگز آن را پیدا نمی‌کنند. این کار می تواند ناامید کننده باشد، به خصوص اگر زمان و تلاش زیادی را صرف نوشتن چیزی کرده باشید که به آن علاقه دارید.

هنگام انتخاب کلمات کلیدی، انتخاب کلماتی که مرتبط با موضوع شما هستند و حجم جستجوی بالایی دارند، مهم است. نویسندگان محتوا باید از کلمات کلیدی که خیلی کلی یا خیلی خاص هستند اجتناب کنند. همچنین، اصطلاحاتی که رقابت بیش از حد دارند، می توانند مانع پیشرفت شما شوند، حتی اگر همه چیز را به درستی انجام دهید. سعی کنید بین این ایده آل ها تعادل ایجاد کنید تا موتورهای جستجو و خوانندگان بتوانند به راحتی محتوای شما را پیدا کنند.

به یاد داشته باشید، استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای نوشتن وبلاگ موثر برای سئو ضروری است، بنابراین مطمئن شوید که آنها را با دقت انتخاب کنید! کلمات کلیدی بسیار زیاد در حالی که استفاده از کلمات کلیدی برای کمک به رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است، استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد می تواند اثر معکوس داشته باشد.

پر کردن کلمات کلیدی در وبلاگ نویسی تاکتیک رایجی بود که زمانی توسط سرویس های وبلاگ نویسی سئو در تلاش برای بالا بردن رتبه سایت و جذب ترافیک بیشتر استفاده می شد. با این حال، اکنون گوگل سایت‌ها را به خاطر چنین اقداماتی جریمه می‌کند و در نتیجه رتبه‌های پایین‌تری کسب می‌کند. علاوه بر این، استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد هنگام نوشتن وبلاگ برای اهداف سئو می تواند درک اطلاعات را برای خوانندگان دشوار کند و ممکن است هرزنامه و غیرحرفه ای به نظر برسد.

در عوض، هنگام نوشتن محتوا باید روی استفاده کم از کلمات کلیدی تمرکز کنید و کارهای جالب، آموزنده و بدیع خلق کنید. برای یک صفحه با رتبه بندی موفق، بسیاری از کارشناسان پیشنهاد می کنند که تعداد کل کلمات کلیدی خود را در 5٪ از کل تعداد کلمات وبلاگ یا صفحه سایت خود نگه دارید. تمرکز بر نوشتن طبیعی و استفاده کم از کلمات کلیدی باعث می شود که محتوای شما خوانا و قابل مشاهده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا