شبکه های اجتماعیتولید محتوا

ایجاد محتوای جذاب در توییتر

توییتر یک پلت فرم قدرتمند برای تولید محتوا و دستیابی به مخاطبان گسترده است. شما باید بیاموزید که چگونه محتوای جذاب در توییتر ایجاد کنید، محتوایی که بتواند طرفداران را جذب و تبدیل به خریداران کند. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که برندها دارند این است که چه چیزی توییت کنند. با تغییر 140 کاراکتر به 280 کاراکتر و دور شدن از متن به تصاویر بصری در این پلتفرم، گزینه‌های بیشتری نسبت به همیشه وجود دارد، که باعث می‌شود کشف آنچه طرفداران می‌خواهند ببینند برای بازاریابان گیج‌کننده‌تر می‌شود. شما باید بفهمید چگونه برندهای موفق تعیین می کنند که چه محتوایی به بهترین شکل ترند شود و چه چیزی طرفداران، شرکا و مشتریان بالقوه را جذب کند و آنها را به خریداران تبدیل نماید.

نمی دانید چه چیزی در توییتر پست کنید؟ با توجه به اینکه هر پلتفرم شبکه های اجتماعی به استراتژی‌ها و محتوای متفاوتی نیاز دارد، تشخیص اینکه چه نوع پست‌هایی در هر کدام عملکرد خوبی دارند، دشوار است.

توییتر یک پلت فرم منحصر به فرد است. و در حالی که چندین نوع محتوا به خوبی انجام می شود، برخی دیگر باید برای پلتفرم های حرفه ای تر مانند لینکدین یا پلتفرم های عمدتاً بصری مانند اینستاگرام و پینترست استفاده شوند.

اما در این مطلب شما را از طریق 17 ایده جذاب در مورد اینکه چه چیزی در توییتر پست کنید که مخاطبان شما دوست خواهند داشت، راهنمایی می کنیم.

چرا باید در توییتر باشید؟

چرا باید در توییتر باشید؟

هر پلتفرمی اجتماعی، قوانین و سبک‌های خاص خود را دارد و دانستن اینکه کدام پلتفرم برای کسب‌وکار شما مناسب است مهم است. بیایید ابتدا جمعیت شناسی کلیدی کاربران توییتر را در نظر بگیریم. اکثر کاربران نوجوانان و جوانان تا 29 سال از مناطق شهری یا حومه شهر هستند.

اگر این اطلاعات جمعیتی با مخاطبان هدف شما مطابقت دارد، باید برای دستیابی به آنها در توییتر تلاش کنید.

چند وقت یکبار باید توییت کنید؟

یکی از چیزهایی که بسیاری از بازاریابان با آن روبرو هستند این است که هر چند وقت یکبار باید در پلتفرم های مختلف پست بگذارند. توییتر یک پلت فرم منحصر به فرد است.

فید آن به دلیل الگوریتم توییتر بسیار سریع حرکت می کند و این پلتفرم را بسیار متفاوت از سایر پلتفرم ها می کند.

در حالی که ممکن است حداکثر یک بار در روز در فیس بوک یا اینستاگرام پست بگذارید، بهترین روش های توییتر حکم می کند که حداقل 10 بار در روز و حتی 20 تا 30 (یا بیشتر!) بار در روز پست بگذارید.

نحوه ایجاد و زمان بندی توییت ها

به عنوان یک تولیدکننده محتوا، ایده خوبی است که محتوای رسانه های اجتماعی خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا مجبور نباشید در مورد آن به عنوان بخشی از وظایف روزانه خود نگران باشید، که در مورد این موضوع در مطلب تقویم محتوا صحبت کردیم.

چه چیزی در توییتر پست کنیم؟

ایجاد محتوای جذاب در توییتر

اکنون که نحوه و تعداد دفعات توییت کردن را توضیح دادیم، بیایید در مورد ایده‌های ایجاد محتوای جذاب در توییترصحبت کنیم. در حالی که هر یک از این ایده ها برای هر کسب و کار یا صنعتی کار نمی کند، شما باید الهام کافی برای شروع خلاقیت خود پیدا کنید.

1. سوال بپرسید!

پرسیدن سوال از مخاطبان راهی عالی برای جلب مشارکت فالوورهایتان است. این مورد می تواند چیزی مرتبط با نام تجاری شما یا فقط چیزی برای شروع گفتگو باشد.

2. اخبار صنعت

یکی از انواع محتوایی که باید در همه پلتفرم ها به اشتراک بگذارید، اخبار مهم و/یا جالب صنعت است. این مورد درباره اطلاعاتی است که مخاطبان شما باید از آن آگاه شوند.

خواه یک مقاله ساده در مورد افراد در صنعت شما باشد، یا خبرهای دیگر مانند یک تغییر عمده در مقررات یا حتی فقط یک تغییر کوچک الگوریتم، شما می خواهید این موضوع را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

3. اعلامیه های برند

آیا خبر هیجان انگیزی برای اعلام دارید؟ راه اندازی آینده یا ویژگی های جدیدی که مخاطبان شما منتظر آن هستند؟ در مورد یک گواهی نامه یا تاییدیه های بزرگ برای به اشتراک گذاشتن چطور؟ این کاملاً محتوایی است که می خواهید با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

بهتر از این، می توانید این توییت را به بالای پروفایل خود پین کنید تا بازدیدکنندگان جدید نیز آن را ببینند. این توییت پین شده را هر چند وقت یکبار که لازم است، بر اساس اعلامیه ها یا اخبار صنعتی که می خواهید به اشتراک بگذارید، به روز کنید.

مثلا اگرکانال یوتیوب را به مجموعه کانال های توزیع محتوای خود اضافه کرده اید، این اعلامیه را به اشتراک گذاشته و در بالای فید توییتر خود پین کنید تا دنبال‌کنندگان شما ببینند.

4. کدهای تبلیغاتی یا فروش فلش

چه چیزی در توییتر پست کنیم؟

به اشتراک گذاری کدهای تبلیغاتی یا فروش در توییتر، به خصوص اگر آنها به طور انحصاری فقط برای دنبال کنندگان توییتر شما در دسترس باشند، یک راه عالی برای افزایش تعامل و فروش است. راه‌هایی را در نظر بگیرید که می‌توانید فروش و تخفیف‌های مداوم را در پروفایل توییتر خود ارائه یا تبلیغ کنید.

5. محتوای وبلاگ

بیشترین نوع محتوایی که تقریباً در هر پلتفرمی پست می شود، محتوای وبلاگ شما است. به هر حال، اگر محتوای وبلاگ با کیفیت ایجاد می‌کنید، حتما قصد دارید آن را تبلیغ کنید و تا آنجایی که ممکن است افراد زیادی آن را بخوانند. از توییت کردن پست های وبلاگ خود خجالت نکشید. در واقع، ممکن است این زمان مناسبی برای آزمایش محتوای خود در توییتر باشد تا ببینید مخاطب شما به هر یک از آنها چه واکنشی نشان می دهد.

6. محتوای بصری

محتوای بصری، چه عکاسی باشد، چه گرافیک یا اینفوگرافیک، اشتراک گذاری محتوای بصری در توییتر می تواند توجه افراد را در حین پیمایش در آن جلب کند.

7. حدس و گمان برای مخاطبانتان

اگر محصولی دارید که در آینده عرضه می‌شود یا ویژگی‌های جدیدی در راه است، توییتر مکانی عالی برای درگیر کردن ذهن آن‌ها و اجازه دادن به مخاطبانتان است که بدانند چه انتظاری دارند. این یک راه عالی برای افزایش مکالمات در مورد برند شما و آنچه در آینده است خواهد بود.

8. رویدادها و ایونت ها

اگر یک کنفرانس یا رویدادی وجود دارد که برند شما در آن شرکت می کند، به دنبال کنندگان توییتر خود اطلاع دهید! همچنین، توئیت زنده با مخاطبان خود راهی عالی برای تعامل با رهبران صنعت، متخصصان و شرکت‌کنندگان و ایجاد مکالمه در طول جلسه است.

9. تعطیلات رسانه های اجتماعی

تعطیلات مرتبط با رسانه های اجتماعی یا حتی تعطیلات واقعی که مخاطبان شما آن را جشن می گیرند، یک راه عالی برای جذب مخاطب است.

این پیام ها اگر با مخاطبان بسیار مرتبط باشد، راهی عالی برای ایجاد ارتباط بین دنبال کنندگان آنلاین و مشتریانی است که محصولات شما را خریداری می کنند.

10. فرصت های شغلی

اگر شرکت شما در حال استخدام است، چرا به دنبال کنندگان توییتر خود اطلاع ندهید تا بتوانید مشتریان بالقوه جدیدی پیدا کنید که از قبل به برند وفادار هستند؟ اگر در یک حوزه یا صنعت خاص کار می کنید، به احتمال زیاد شما دنبال کنندگان همان صنعت و با استعداد ارزشمندی هستید.

11. نقل قول های انگیزشی

راه های ایجاد محتوای جذاب در توییتر

به اشتراک گذاشتن یک نقل قول انگیزشی روز راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن الهامات با مخاطبانتان است. به‌علاوه، مردم عاشق نقل قول‌هایی هستند که با آنها صحبت می‌کند و این شانس را افزایش می‌دهد که آن‌ها آن را در فید خود بازتوییت کنند.

12. موضوعات پرطرفدار

توییتر موضوعات پرطرفداری را تبلیغ می‌کند که در پلتفرم آن‌ها در یک منطقه به‌شدت مورد بحث قرار می‌گیرند، و گاهی اوقات برای برندها هوشمندانه است که روی این موضوعات برای افزایش دسترسی نیز بپردازند.

قانون طلایی موضوعات پرطرفدار این است که همیشه مطمئن شوید که دقیقاً می دانید موضوع پرطرفدار در مورد چیست و اگر در مورد آن توییت می کنید به برند شما مرتبط است. شما نمی خواهید در مورد یک موضوع به ظاهر بی طرفانه که در واقع به یک موضوع جدی اشاره می کند و باعث می شود برند شما با واکنش منفی روبرو شود، توییت کنید.

13. محصولات و خدمات

مطمئناً شما می خواهید محصولات و خدمات خود را در پروفایل توییتر خود تبلیغ کنید! و در حالی که قطعاً باید این را در استراتژی محتوای توییتر خود بگنجانید، به یاد داشته باشید که محتوای شما نباید صرفاً بر تبلیغات متمرکز شود. شما همچنین می‌خواهید که پست‌های توییتر شما را درگیر کند و به مخاطبانتان اطلاع دهد.

راه های سرگرم کننده ای برای اشتراک گذاری محصولات و خدمات خود بیابید تا مخاطبان شما همچنان با محتوای شما درگیر شوند.

14. نکات و راهنمایی ها

حضور آنلاین شما برای اطلاع رسانی و آموزش مخاطبان شما، چه در مورد صنعت و چه در مورد محصولات شما است، بنابراین اشتراک گذاری نکات در توییتر مکانی عالی برای شروع است.

شما همچنین می توانید نکاتی را در مورد نحوه استفاده از محصول خود، گام به گام برای ثبت نام در خدمات و موارد دیگر به اشتراک بگذارید.

15. گواهینامه ها

ثابت کنید که مردم محصولات شما را دوست دارند یا با تجارت شما کار می کنند. اگر نظرات یا نکاتی دارید، آنها را در توییتر به اشتراک بگذارید.

16. نظرسنجی

توییتر دارای قابلیت‌های نظرسنجی داخلی است، به این معنی که درخواست بازخورد از مخاطبان شما هرگز آسان‌تر از الان نبوده است. به علاوه، این یک راه عالی برای پرسیدن سؤالات سرگرم کننده و دیدن پاسخ هاست.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا